Tuesday, December 28, 2010

KELUARGA HAJI KAMA BIN IBRAHIM

Terlalu banyak untuk aku menceritakan pasal sebuah keluarga ini.awww awww excited lahh aku.bhahhaha HAJI KAMA ni mempunyai 5 orng anak ! semuanyehh dahh kahwin dan telah melahirkan berpuluh puluh orng cucu , DI SINI aku nak menceritakan segala kerenah kerenah cucu cucu yang disayanginye , BHAHA aku nak cerita dulu lahh pasal UWANN aku nieyy , nama dia CHE TEH, dia THE BESST lahhh ! uwan selalu syang akan cucu cucunya yang nakal nieyy , tapi bila dia membebel ,bhahaha semua orang boleh jadi pekak,uwan baaik suka masak sedap sedap , uwan pantang ohh kalau kat rumah takdeh makanan mesti dia risau kalau cucu cucu dia datang , KELAPARAN,grrr grrr uwan sayang semua cucu cucu dia , BAK KATA PEPATAH 'CINTA TAK BEREBLAH BAHAGI'.aku ingat lagi bila mukhriz buat buat mati masa main ngn khalil uwan punya lahh risau ingatkan betul betul dia punya lahh berlari lari ank laju macam kerreta FERRARI bhaha rupa rupanya main main perang , hbss mukhri ngn khalil tak dpt main lagi , aku tak tahu nak cakap keperibadian HAJI KAMA , fuyooh dulu masa muda muda dulu aku dengar dengar dia nieyy seorang yang garang , TENTERA BHAIII , terror kan atuk aku ni?

okayyy okayy sekarang sampai kisah kisah TELADAN pasal cucu HAJI KAMA dan CHE TEH nieyyy,

NAMA ANAK-ANAK;
pak long mustaffa&mak long rosmah;afiq mustaffa,athirah mustaffa,asyraf mustaffa,adib mustaffa,akif mustaffa
pakngah muzam&makngah maria;aimi zafirah(cantik+baaaik),syahmi akhmal,khairul zakirin,alif akhram,aishah zahirah,muhammad khalil(nakal gilaa)
paklang mazlan&maklang balqis;afiqah yasmin,natasya munira,adli hakimin,amirul,qayyum
pakcik yazid&makcik mazni;ahmad mukhriz&addina wardina
pakteh raffi&makteh marzita(SWEET COUPLE DORANG NIEYY);arzri comming, nurul izzati,nurul izwan,ajim

brrrrr brrrr kami sepupu sepupu kalau dahh BERGABUNGG PASTI MELETUP , aku suka waktu kita kecik kecik dulu , best gilaaa kot main galah panjang sama sama,