Monday, August 22, 2011

HI, Bila aimi bosan dia suka buat apa?

hi Assalamualaikum, Saya Aimi zafirah binti muzam shah
                                                            peace yawwwwwwwww
                                         itewwwwwwwwwwwwwwww memang sukaaa bajettt tomeiiii
                                 Aku suka mata aku bila posisi macam ni, besar kan? besar kan?

hihih bila aku bohsannnnnn aku suka camwhoreee lehhh apa lagi , :)  besok aku exam still boleh blogging lagi , yesh! yesh! lagi seminggu nak raya tak sabarrr den , tema tahun ni colour purple, jangan tanya aku kenapa purple sebab mama nak purpleee lahh ,Puasa tahun ni aku tak susut susut weyy makin makan banyak adalahhh , huhu. Ini yang kena masuk biggest loser ni ,Ada rupa takk? hihih , doakan akuuuu supaya boleh buat exam esokkk dngn baik , Insyallah . :)