Friday, August 5, 2011

LANGKAWI family trip

ASSALAMUALAIKUM,
Sebenarnyehhh dah lama dahh aku pergi langkawi trip ni tapi disebabkan kerajinan aku melampau so barulahh aku rajin update , kah kah kah. hmmmmm ini tajaan 100% dari muzam shah bin kama. Baik kan dia? Baik kan? Masa pagi nak pergi tuuu aku excited gilaa nak pergi yelahhh bangun awal pagi pukul 6 tapi flight pukul 12 , kah kah kah. yealhh aku dahh lama tak pergi holiday kalau yehh pun pergi PD yang aku dahh jemu nak pandang dah. Pergi sana aku makan macam macam, Tapi perkara yang aku paling rinduu adalah kawasan laut dia yang serious jernih gilaaa and SHOPPING kat sana memang murah! Adik adik aku samapi beli berbeg beg dari tropicana life.tapi memang best lahh. and chocolates! memang aku naik gilaaa lahh tngk chocolates dia free tax weiii! siapa yang taknak borong, kah kah. Aku makan sampai menjilat jari lahh apa lagi, Tapi best lahh sbb trip ini disertai oleh uwannn, atuuuk, keluarga MAZNI KAMA , and afiqah yasmin. Sooooo lets the wee seee the picturesssss
Ini gambar kami sebelum berangkat ke langkawi, ayah dan syahmi entah hilang ke mana, yang dua orang budak kecik tuu anak makcik, comel kan?comel kan? tapi akuuu lagi comeeeell. KAH KAH KAH
Time ni kitaorng pergi dekat gunung naik cable car , kah kah kah makcik yang gayat pun sanggup naik tapi masa dalam cable car hanya allah jehh yang tahu apa rasa dia, Macam mati di hujung tandukk? okayy abaikan apa yang aku cakap ni. kah kah
Mama menyibukk jehh , kah kah kitaorng sewa boat yang besar sikit tp mmng selesa lahhh 4 jam kot kitaorng dekat atas boat siap kitaorng singgah makan ikan fresh dekat restoran terapung ikan dia fresh gilaaa! sampai berebut rebut nak habiskan ikan.

Aku beli banyak gilaa coklat sampai ayah pun marah sebab beg aku jehhh tak muat nak tutup banyak sangat coklat yang aku beli untuk aku sorang kat sini
Muka orang excited dapat pergi MAKAM MAHSURI, =)
Ada berannnn kehh korang masukkan tangan dalam pari , kah kah takde kan? takde kan?
Adaa rupa nelayan tak akuuu? style kan? kih kih kih
Akuuuuu naik go cart! kah kah ce tekerr ce tekerr aku dapt tmpt ke berapa? jeng jeng jeng aku dpaat tmpt ke dua dengan mengalahkan adik aku dua orang yang mmng pakar dalam hal hal ni , okayyy lettteeewwww
Besar kan swimming pool kat hotel ni , ini lahh tempat kitaorng mandi manda sebab kat hotel kiatorng laut dia tak bolehh mandi , tapi best lahh aku suka main gelongsor dia sebab lajuuuu dan kolam dia dalam, aku mandi sampai hitam muka akuu ni 
Tamak kan akuuuu? au memang seorang yang tamakkkk,
byeee langkawi insyallah we will see you nxt timeee, thanks for the experience! . :)