Wednesday, May 25, 2011

NICHOLAS WONG


HAHAH tengok aku belum bercerita lagi aku dah gelak.Nicholas wong dengar nama punn dah tentu budak cina kan? Okayy aku suka panggil dia CINAPEKK sbb apa sebab mata dia sepet.Harini happy gila sebab lepak dengan dia. Heheh dia kelakar bila aku jumpa da mesti aku gelak,Mula mula tak dijangka nak lepaking dengan nick harini.dalam pukul 2 dia im kat aku dalam fb,mula mula ragu ragu nak pergi sebab aku ngn dia jehh yang pergi n then bila pikir pikir balik takut tk dpt jumpa dia lepas ni so aku pun pergilahh.Tadi kitaorang lunch kat FISH MARKET MANHATTAN. sumpah tak sedap.jangan makan situ. Muka nick td dahh macam apa jehh makan ikan lembik tuu. iyekkkk tak sedap gila menyesal duit yang kami keluarkan. okayy lepas tuu kitaorang jalan jalan lahh nak tengok movies, tak jadi sbb lambat sangat.So untuk merehatkan punggung saya yang besar ni ajak lahh pergi secret recepi. HAHAH masuk pukul 4 lebih balik pukul 6. Terror tak?kitaorang bukannyehh makan apa punn kitaorng makan kek jehh.Borak punya borak tak sangka rupa rupany kat kem ada 3 budak perempuan bg surat cinta kat dia. HAHAH.N rupa rupanya dia wakil sekolah bola sepak. Macam tak percaya kan? Nick tu dah lah pendek tp boleh jd football player. Tapi best lahh cakap dengan dia. Dia takde lahh lawak sangat tapi aku boleh tergelakk. Pastuu lepas habis keluar dari secret kitaorang pun pergi lahh quicksilver nak jumpa kawan dia AMIRUL IMRAN. Tapi dia takde dia cui harini so kita orng pun balik lahh. Ni part yang aku paling gerun ni part dia drive , Dia pakai satu tangan jehh pegang stereng tuu. Serious hebatt dahh lahh bawak laju, nasib baik aku pakai pinggang keselamatan.