Friday, July 22, 2011

BLOG AKU DAH BERSAWANG

Aku dahh lama tak tulis blog , hahahah disebabkan laptop aku sudah di viruskan oleh adik adik aku yg sengal ini. hmm tapi laptop aku dahh dibagi vaksin tuu yg boleh pulih tuu , hhaha sekarang aku dahh digelar MAHASISWI. hmmm mcm pelik jehh bunyi dia . dulu orang selalu ejek aku budak sekolah hahah akhirnya aku dah digelar mahasiswa sekarang, tp aku rindu sekolah aku rindu kawan kawan aku aku rindu cikgu yang suka marah aku, aku rindu makanan kantin yang tak sedap.

Menjadi mahasiswa ni susah weii. hahah padahal aku baru jehh dua minggu duduk sana. pekara yang paling menakutkan aku adalah;
  • MACAM MANA NAK BUAT ASSIGMENT?
  • MACAM MANA NAK HABISKAN 6 CHAP DALAM 3 BULAN?
  • MACAM MANA KALAU AKU TAK PAHAM APA YANG LECTURER AJAR?
  • MACAM MANA KALAU AKU PONTENG KELAS MACAM YANG AKU LAKUKAN KAT SEKOLAH?

Semua ini bermain dalam fikiran aku. Aku nak menjadi mahasiswi yang berjaya aku taknak kembali kepada masa sekolah aku dulu yang zaman nakal aku dulu. Dah serik wei jadi nakal tapi aku takut aku tak terbiasa dengan kehidupan kolej. Aku harap kehidupan di kolej akan berjalan dengan lancar insyallah aku akan buat yang terbaik. Aku nak target semester first ni aku nak dapat 4 FLATTT! hahah how was that ? insyallah aku boleh! go! go! aimi zafirah you can do it! Kau boleh aimi bayangkan kau akan menjadi akauntan yang berjaya satu hari nanti. INSYALLAH. kau akan berbakti dekat ibu bapa kau nanti. INSYALLAH aimi zafirah binti muzam shah. Aku harap kehidupan college ini akan mndatangkan kebaikan dan bukan keburukan dan akan mematangkan aku, hmmm insyallah. :)